Cauți flyere ieftine, de calitate și realizate rapid? Ai ajuns unde trebuie!
Prețurile* din tabelul de mai jos sunt pentru cele mai solicitate produse, tiraje și caracteristici tehnice. În afară de acestea, putem realiza orice fel de materiale tipărite, conform solicitărilor și specificațiilor tale.
130 gr/mp | 2500 bucăți | 5000 bucăți | 10000 bucăți | 20000 bucăți | 30000 bucăți | 50000 bucăți | 100000 bucăți |
DL | 250 lei | 350 lei | 550 lei | 1000 lei | 1450 lei | 2300 lei | 4500 lei |
A6 | 250 lei | 300 lei | 450 lei | 800 lei | 1100 lei | 1800 lei | 3400 lei |
A5 | 300 lei | 450 lei | 800 lei | 1450 lei | 2100 lei | 3400 lei | 6700 lei |
Ofertele Simplu Print sunt personalizate și țin cont de o mulțime de criterii pentru ca fiecare proiect să fie dus la bun sfârșit în cele mai optime condiții.
*Prețurile nu includ TVA.
Completează formularul de mai jos și cere o ofertă acum!
Cum te poate ajuta un flyer să îți promovezi afacerea?
Un flyer poate fi cel mai bun prieten al tău atunci când vine vorba de promovarea afacerii tale.
Este ieftin și ușor de realizat. Cu un buget mic, poți face o mulțime de flyere pe care le poți distribui în zona de acoperire a business-ului tău pentru a atrage noi clienți sau pentru a-i anunța pe cei care îți cunosc deja afacerea despre noutățile și promoțiile tale. Poate fi expus în aproape orice locație: poate fi agățat de clanța ușii de la intrare, poate fi afișat la intrarea în cafenea sau în restaurant, pe recepție, pe măsuța din sala de așteptare, oriunde oamenii le vor vedea. Flyerele sunt, de asemenea, excelente pentru a fi împărțite la evenimente sau pe stradă.
Puteți folosi flyerul pentru:
- a prezenta compania sau serviciile
- a anunța o promoție
- a anunța un eveniment
- a anunța lansarea de produse sau servicii noi
Ce dimensiuni ar trebui să aibă flyerul tău?
Dimensiunea flyerului depinde de numărul de persoane la care vrei să ajungi, de cantitatea și de tipul informațiilor pe care dorești să le incluzi și de bugetul disponibil.
Acesta este un fluturaș mai mic, așa că este excelent dacă ai puține informații pe care vrei să le incluzi, dacă persoanele care îl primesc nu îl vor păstra sau dacă vrei să economisiți bani pe tipărire.
Este unul dintre cele mai des folosite tipuri de flyere. Este potrivit pentru orice tip de afacere. Este suficient de mare pentru a include text și câteva imagini.
Acesta este un format mai mare, potrivit dacă ai o cantitate mai mare de informații pe care vrei să le incluzi sau dacă vrei să impresionezi cu un material mai consistent.
Un flyer mare, care este potrivit dacă ai o cantitate foarte mare de informații sau dacă vrei un material care să arate foarte bine, dar nu ai nevoie de un material mai compex, precum un pliant sau de o broșură.
Dacă vrei să ieși în evidență, poți opta pentru un flyer cu o dimensiune non-standard, sau chiar cu o formă specială.
Tipuri de hârtie și finisaje pentru flyere
Materialul pe care îl alegi pentru flyere, precum și finisajele, ar trebui să reflecte importanța acestuia. Dacă vrei niște flyere ieftine, pe care le vei distribui pe stradă și pe care oamenii le vor citi rapid, apoi le vor arunca, puteți folosi o hârtie subțire, cum ar fi cea de 90 g/mp, care este mai ieftină.
Dacă ai nevoie de un material de calitate bună, cu care să impresionezi clienții, alege o hârtie groasă, de peste 170 g/mp. Pentru un plus de eleganță, poți opta pentru finisarea flyerului prin plastifiere, la care poți adăuga lăcuire selectivă.
Forma flyerului
Dacă vrei un preț mai mic, alege un flyer cu formă standard, dreptunghiulară. Dacă vrei ceva mai creativ și ești dispus să aloci un buget mai mare, flyerul poate fi decupat în orice formă, cu ajutorul unei ștanțe. Trebuie să știi că, deși realizarea unei ștanțe implică un cost mai mare, acesta se achită doar prima dată, așa că dacă vei face o cantitate mai mare de flyere sau vei repeta comanda, costul se va reduce.
Cum ar trebui să arate un flyer? Ce ar trebui să conțină?
Ce informații ar trebui să introduc pe pliantul meu? Câte fotografii ar trebui să includ? Ce fonturi ar trebui să folosesc? Ce culori?
Iată câteva sfaturi pentru a crea un flyer atractiv, care te va ajuta să atingi obiectivele:
- Gândește-te la clienții tăi. Cine sunt aceștia? Ce așteaptă de la produsul sau serviciul tău? Ce beneficii le oferi?
- Fii atent la ierarhia elementelor. Gândește-te ce este mai important și scoate acele informații în evidență. Scrie cu un font mai mare cel mai important titlu, și cu fonturi mai mici ce este mai puțin important.
- Folosește o imagine principală și alege-o cu grijă, astfel încât să reflecte cât mai bine mesajul pe care vrei să îl transmiți, produsul sau serviciul tău. Acest lucru îi va ajuta pe cei care primesc flyerul să înțeleagă mai ușor ceea ce vrei să le transmiți și îi să își amintească mai târziu despre ce este vorba.
- Concentrează-te pe utilizarea a două sau trei culori în designul tău. Nu folosi mai mult de cinci nuanțe diferite în toate secțiunile fluturașului tău. Dacă brandul tău este bine definit și are niște culori deja stabilite, folosește-le pe acestea.
- Alegeți un font simplu, ușor de citit. Evită fonturile prea încărcate, care vor face textul greu de citit, sau fonturile prea subțiri.
- Alege un titlu sau un slogan atrăgător
- Include o descriere clară a ceea ce dorești să transmiți.
- Verifică că textul este scris corect gramatical și dacă ai adăugat semnele diacritice. Greșelile gramaticale din flyer vor influența în mod negativ imaginea brandului tău.
- Include un apel la acțiune care încurajează cititorul să facă ceva după ce citește flyerul – de exemplu, să viziteze site-ul și să cumpere, să vină în magazin la o anumită oră pentru a beneficia de prețuri speciale etc.
Poți include un cod promoțional sau un discount care poate fi obținut la prezentarea flyer-ului.
Cât costă un flyer?
Prețul unui flyer depinde de mai mulți factori:
- dimensiunea și forma flyerului
- tipul și grosimea hârtiei (cu cât hârtia este mai groasă, cu atât este mai scumpă)
- cantitatea comandată (cu cât comanzi mai multe deodată, cu atât mai puțin costă fiecare bucată)
Cauți flyere ieftine și de calitate? Vezi prețurile aici!
Tiparul offset vs tiparul digital
Dacă ești la fel ca majoritatea clienților noștri, vei dori trei lucruri atunci când plasezi o comandă la tipografie: viteză, calitate și un preț foarte bun. La Simplu Print le poți avea pe toate, însă trebuie să cunoști câteva detalii tehnice, pentru a-ți planifica cât mai bine comenzile și pentru a putea beneficia de calitate, dar și de cel mai bun preț pentru flyerele tale.
Tiparul offset poate fi o soluție excelentă pentru toate aceste lucruri, dar nu este întotdeauna cea mai bună alegere. Imprimarea offset este excelentă pentru tiraje mari, tipărituri de înaltă calitate și costuri unitare mici. Dar dacă ești în căutarea unui timp de execuție foarte scurt sau a unor tiraje mici, tiparul digital este mai potrivit. Tiparul digital este un proces utilizat pentru a crea printuri de calitate fotografică direct dintr-un fișier digital. Acest proces este asemănător cu tipărirea pe care o faci acasă sau la birou cu ajutorul unei imprimante laser, dar diferența este că o tipografie folosește echipamente profesionale, care produc calitate superioară.
Timpul necesar pentru imprimare este unul dintre principalii factori pe care îi luăm în calcul atunci când decidem dacă vom folosi tiparul digital sau offset. Dacă ai nevoie de flyere foarte rapid (de exemplu în aceeași zi), atunci tiparul digital este cel mai potrivit, deoarece, cu ajutorul acestuia, flyerele pot fi realizate imediat, în timp ce procesul de imprimare offset implică mai multe operațiuni, precum producția plăcilor, ceea ce face ca acesta să dureze mai mult.
Imprimarea offset produce printuri de înaltă calitate, cu linii clare și culori vibrante, dar și tiparul digital produce calitate la fel de bună, dacă echipamentele folosite sunt performante. La Simplu Print, indiferent de procedeul de imprimare folosit, poți fi sigur că flyerele tale vor arăta excelent.
Cantitatea (numărul de bucăți) este al doilea factor important de care ținem cont atunci când decidem dacă vom folosi tipar digital sau offset. Tiparul digital este potrivit atunci când vrem să producem un număr mic de bucăți (câteva sute), deoarece tiparul offset implică costuri fixe, cum ar fi cel de producere al plăcilor, care, dacă este împărțit la un număr mic de bucăți, crește foarte mult costul unitar. Pe de altă parte, dacă vrem să producem un număr mare de bucăți (mii sau zeci de mii), tiparul offset este mult mai avantajos, deoarece costurile fixe se împart la un număr foarte mare de bucăți, devenind nesemnificative, spre deosebire de tiparul digital, la care nu obținem economii prea mari indiferent cât de mare ar fi cantitatea tipărită. De aceea, dacă prețul flyerelor este un factor foarte important pentru tine, este bine să îți planifici comenzile cât mai bine, astfel încât să faci economii cât mai mari. De exemplu, dacă știi că vei avea nevoie de flyere pe termen lung și dacă conținutul acestora nu se va modifica, nu comanda câteva sute de bucăți o dată la două- trei luni. Comandă câteva mii, care te vor costa doar puțin mai mult. Acestea îți vor ajunge o perioadă mai mare de timp, iar economiile pe care le vei face vor fi foarte mari.
Vrei să știi cât costă un flyer? Vezi zici prețurile pentru cele mai utilizate tipuri de flyere sau contactează-ne pentru o ofertă personalizată!
Cum pregătesc fișierul pentru tipar?
Fișierul pentru tipar este cheia pentru a ne asigura că materialul tipărit va avea cea mai bună calitate, indiferent de metoda de tipărire aleasă. Înainte de a plasa o comandă, este important să verifici că acesta respectă câteva reguli:
- Cel mai bine este să trimiți fișierul în format PDF. Acesta este un format universal, care se poate deschide și afișa corect, indiferent dacă tipografia utilizează Adobe Illustrator, Corel Draw sau un alt program de grafică.
- Pentru o redare optimă a culorilor, folosește spațiul de culoare CMYK.
- Nu folosi fonturi foarte mici sau linii foarte subțiri. Vizualizează fișierul pe ecran la dimensiunea reală și eventual fă un print de test pe o orice imprimată ai la dispoziție, pentru a vedea dacă textul este suficient de mare pentru a putea fi citit.
- Nu pune textul și elementele importante prea aproape de marginea fișierului, deoarece acestea ar putea fi tăiate. Lasă un spațiu de siguranță de câțiva milimetri între acestea și marginea documentului. În plus, adaugă încă 3-5 mm de grafică de jur împrejurul documentului (această zonă se numește margine de tăiere sau bleed).
Cât durează producția flyerelor?
Timpul de producție depinde de tiraj, modalitatea de imprimare folosită și finisaje. La Simplu Print, ne străduim întotdeauna să îți oferim cel mai scurt timp de livrare posibil, chiar și în acceași zi!
De ce sa aleg sa produc flyerele la Simplu Print?
Pentru că suntem rapizi, oferim calitate excelentă și un preț foarte bun. Contactează-ne pentru ofertă!